<3


åh,
det är så underbart när man bara klickar med någon.
När det känns som att man har känt varandra i flera år,
fast det egentligen inte är en vecka.
äjika, min vän.
imorogn har vi känt varandra i en vecka.
och vi bor redan hos varandra.
Vore det inte för dig ( ... och mats.... och lite j ) så skulle jag aldrig gått kvar på skolan.
jag är så nedrans glad att jag har dig,
pussipussipussi.
det kommer bli så bra, det känner jag på mig.


nu äre slapp, sen stallet.
haha, alla i skolan har typ feber, men
ingen vill vara hemma xd
känner mig skapligt sjuk jag också ^^
hade första lektionerna idag, 1h engelska flum och 30min piano med äjika.
så himlans soft.
ihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh !

det e så jag blir tårögd !

grattis till oss en vecka dåjå!

pusss på en underbar flicka <3

2009-08-24 @ 18:50:02
Postat av: ewelina

hahah,

1 vecka älskling :)<3

<3

2009-08-24 @ 20:15:53
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0