allting har en logist förklaring.

sorry för senaste  inlägget.(depp)
Men som sagt, allt har en logisk förklaring.
:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

inte hunnit med så mkt bloggandet,
har bott hos äjika lite sådär soft.
godmat -jaja mensan.
Idag var jag i underbara skolan, seriöst.
den är bäst.
Sen satt jag hanna och äjika kvar i skolan från 2 till halv 5 och "plugga" haha, nej vi myste.
det var underbart.
stämningsmusik och allt, jag älskar alla fmg elever.
Jag och simon körde även lite dans på det också, jag ägde ut honom... nat.
Sen drog vi 3 hem till hannas studentrum och gjorde oss lite mat och myste.
Sen kom pappa och vi stack och köpte grill & nu väntar jag på äjika.
Hon ska bo här inatt. & vi älska't.
blir att kolla klart på skräkisen ikväll,ihi.
& imorgon äre fredag :( , hatar freagar, för då kommer helgen.
ingen skola , buhu.
men fredagen får spenderas först med moa och hästen, höh.
Sen drar hon och charlotte kommer , unerbart att få spendera kvällen med den loppan :)
& lördag blire räk - och paj skiva med cillen malin och elin.
Lite mys, har inte sätts på år känns det som..
& söndag blire tävling på min ponny.
Det går nog bra, hoppas vi. 90 & 1m hoppning i avd B :)
nu vet ni det, imorgon äre ny frisysockså. Vi gillar't.

& nej, jag är inte kär.
råkar bara vara lite förtjust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0