helloo,

hejsan :)
kom precis hem från maxi. Gick upp 9idag för att träffa malin och cykla till maxi. Meningen var att jag skulle köpa en kofta som jag ska ha på bröllopet på lördag. Men hittade jag någon? - nej. Hittade istället torrshampo, nagelpenna och ett snyggtlinne. Sånt gillar vi. Egentligen skulle jag malin cilla och elin befinna oss på busfabriken nu. Men så blev det inte. Nu ska jag istället fixa mig lite, ta en dusch, och tror jag måste städa lite på rummet. Sen blir det att träffa malin och ikväll blire ut och äta med tjejgänger. Gottigott.



jag blir bara så trött på det hela.




<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: ja hon är sjukt snygg! nu har hon fått världens snyggaste stil också, innan HSM kom till hade hon ju inte riktigt koll på det iaf.. haha :)

2009-08-13 @ 14:04:01
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se
Postat av: Hanna

svar: ja helt insane :)



vart hamnar du till hösten då? :) vilket gymnasium?

2009-08-13 @ 18:15:11
URL: http://hannaabrahamsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0