loveit.

herregud. 
skoldagarna är bästa.
sämsta hulta
bästa fmg
bästa smus09 <333

Imorgon äre nollning på gång, älskat.
Sen blire bus med moa och erika innan partyt.
Party med 2orna oh 3orna.
människor..
detta kan bara sluta lyckligt.

åh. Denna dag tillbringades med mina kära klasskompisar.
Blev paus, snack, snack, njuta av att vara estet, sjunga, snacka med VÄRLDENS bästa lärare.
Seriöst.
Vi älskar dom. allihoppa.
mest johanna & nettan.
kärlek.
Blev såklart asmys på rixfm då.
Trotts att jag hatar musiken kan den va underbar med rätt människor.
åh. underbar kväll. Nu ska jag fixa till i morgon och äta kvällsmat,
sådär 20i 12 på en torsdags kväll.
men vi gillart.



nej föresten.
vi älskat.
jag älskat.
.... dig alltså.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0