slut på helg :)

jahopp, då vare söndagskväll då.
lite härligt.
Kom hem från tävlingen vid 6 tiden. skapligt trött
& ont i huvudet.
Hästen gick klockrent på 90banan. Förutom att jag var nära på att ramla av typ..
4w0358405893 på framridningen och en gång innan första hindret och någon gång under ritten.
haha, 0a blev vi iaf. Sjukt nöjd.
Dock ramlade jag av i 1m klassen.
hela han va damp, haha söt.
De i publiken sa till mamma att jag borde få pris för min balans, att jag suttit kvar så länge.
men så blev det inte.
haha,
Smällde i bakhuvudet i fallet iaf.. dunk..dunk..dunk låter det nu.
hm.
& nu är erika på väg hem - YES :D
Imorgon ska vi träffas i skolan 1timme innan vi börjar, dvs. vi ses vid 10 och prata igenom allt.
underbart!
Funderar på om man ska cykla till skolan i morgon.. ?
hm.
ja, varför inte. Det kör vi på. Om jag hittar cykelnyckeln..

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0