kärleken som aldrig mognar och växer upp.

idag är en mogen dag.
jag har precis kollat på dagens avsnitt på julkalendern. jag älskar den.
och sorgligt men sant så sitter jag och läser om kärlek. på wikipedia.
pinsamt? jo ja tackar.
Halva familjen ligger sjuka. frukosten smakar inte.
jag har glömt bort att räkna ner till julafton. Lite glömt den riktiga världen.
vad är den riktiga världen?
jag är helt jävla bort nu. så långt ifrån man kan komma.
men istället för vin som tog slut igår så dränker jag idag mina tankar i hårfärg.
och i otroligt fin jävla musik.
men jag klagar inte. tvärtom. att man kunde ha så rätt. jag visste vad som skulle hända.
egentligen.

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi. vi hjärta bra musik! och jag hjärta dig! och mina fina evert ska ju må bra! speciellt när det är julafton imorgon! jag har mobil bara så att du vet! tihi. hjärta!

2009-12-23 @ 12:13:51
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0