sjuk.

åh. jag mår så jävla dåligt. förkyld som in i bomben. Helt ont i halsen, ont i huvudet och ont i magen. Men nu är det show biz. Då är man antingen där, eller död. Jag har övervägt båda punkterna men kommit fram till att om 1h ska jag vara på lilla teatern. Lär bli ännu jobbigare idag än i går, med tanken på att idag mår jag sämre + att vi ska prova att byta om och sånt. Vi får se hur det går. Efter allt ska jag hem och sova. Kolla på pelle svanslös igen, för jag somade efter typ 10 min i går. Och idag var jag alldeles för trött för att fixa mig, så jag får spendera en dag i pyjamasbyxerna och bara ett svart linne. Menmen. Nu ska jag hitta en tjocktröja som jag kan ha. Hoppas ni får en bra dag allihopa !


Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: ja visst var det ballt? :D

2009-12-08 @ 15:48:10
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: rebecca

haaha varför inte!! Jag vill också gilla skolan :)

Hoppas att du blir bättre så du orkar med allt! <3

2009-12-08 @ 19:25:48
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0