ååh,

nu är jag sådär glad igen. är det bara jag som går omkring och leer hela dagarna eller? shit, älska vädret. Har legat uppe vid lillsjön sen halv 11 i morse, med syster & emma - underbart. Vi mata fiskar, bada, sola, sov lite och prata. Super mysigt verkligen! Får se vad som händer ikv, funderar på att sticka ner till stallet & träffa människorna där, inte sätt dom sen måndags ju.  Eller så blire att ringa ngn vän. hah, det är frågan. Föresten så ska mina brillor komma in på lager igen om 2 veckor, hä - då är dom mina. & imorgon börjar nelly rean, hoppas man hittar något. Imorgon äre fredag eller äre torsdag? Ha, det är torsdag i morgon (y). Inget bestämmt då. Fan jag måste in till stan ngn gång i veckan, men kul att gå på stan när det är 59493093 grader varmt? hm. Syster får nog klara sig utan 18års present ;)
 föresten så tkr jag nog ganska synd om er som inte har en syster, för jag är så hiimla glad att jag har min.
 Puss på syskon.

bild på brunettmig & syster i london.


sjukt dålig bild, jagvet.
men blir iaf den hårfärgen på mig efter sommaren.
har redan tröttnat på blondt ^^

puss från eran busunge.

Kommentarer
Postat av: antonia c nilsson

hihi okej vad bra då var problemet löst;)<33

2009-06-24 @ 18:35:15
URL: http://tolka.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon.For.President! -. ZvenZon.Blogg.se

Sv: haha men vilken tur du har! =D

Jag badade för andra gången nu igår, och ska nog ta och bada idag oxå.

Jag bor oxå gansak nära en älv, men problemet är att den innehåller fullt av vattenlopper, så där vill man inte bada xD

2009-06-25 @ 14:26:52
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0