avslutningsdagen,

jahopp. Dagen går mot sitt slut , klockan är kvart i 2 och jag kom typ precis hem. Somsagt stack jag cilla och becca till emme där eve frida malin och emme väntade. Vi kollade på film, käkade tårta och satt och snacka. Skittrevligt. Vid halv 6 drog jag ner till stallet och tog hand om hästen, som skulle vila idag. Och sen hem och käka tacos med familjen och kolla lite på talang finalen, men tröttnade ganska snabbt och bestämmde mig för att sticka ut. Så jag gick till centrum igen där marcus och august mötte mig och vi gick till gransjönäs och träffade lite folk, otroligt trevligt. Blev sång på bordet med eve och cilla, mysprat på brygga med olle, patrik och rickard och massa mys. Vid kvart över 12 eller ngt drog de flesta hem. Så jag drog med. Blev att gå med olle, rickard, andreas, filip o mattias. Dom är allt bra dom, japp dom tkr jag mycket om :) Becca, henka och måns även en bit, mysigt. Otroligt trevlig hemfärd förutom att olle slängde mig i de blöta buskarna hela vägen, HÄMD & att när vi skulle busa och gå på motorvägen så gick jag i högt gräs och blev genomblöt. aja. helt klart godkänd kväll! Puss på det o puss på alla. & nu ska jag ta bort sminket & sova, imorgon ska jag upp och städa - duktig som jag är - innan tjejerna kommer.
pusseN


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

ja men förhoppningsvis går det över snart! :)

2009-06-13 @ 09:31:39
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ja visst var de snygga :)



Jag har haft en jätte bra helg tack. du då?:)

2009-06-14 @ 13:55:37
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0