gårdagen

jappdet blev verkligen lyckat med klassen. Dock kom ju några från andra klasser också, men men. Vi grilla korv, myste och aa, myste typ hela kvällen.

vi tjejer drog upp först och fixade lite :), satt på bryggan och snackade lite,
super mys verkligen :)

jag och marias fötter, jagvet mina ben är korta. Men jag gillar bilden :)

jag startade en tränd att samla grodyngeln, efter sisådär en kvart låg alla på mage på bryggan och försökte fång dom :P

hela klassen kom til korvgrillning, urs va mysigt det var :)
iallfall, efter det gick jag, becca, cilla och august hem till mig och sov där, eller sov och sov. Jag august och becca låg och snacka till kl 6 på  natten. Höh.
mys :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

det blev verkligen toppen allting! :) du måste skicka bilder, så kan jag skicka lite till dig jag med <3

2009-06-11 @ 21:13:22
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0