hejigen,

kortvarig semester, men alltid någon. Aja. Nu har det börjat bli sådär härligt slappt i skolan. Man har börjat lämna in massa böcker, kollar på massa film , sjunger i kören och sånt mys. Igår var jag på stan med becca,cilla och maria efter skolan. Lite mys. Idag vare också såklart film, kollar på dagboken ( the notebook ) på svenskan, dock satt jag mest med andreas och august och prata. Men det är ju också soft. Sen var det hkk, där vi bara städade, sen 2h rast då jag drog med marcus, mattias, roos, gurra, carl och august till golfa och åt. Lite tjocka sisådär. Sen var det språk och flummigt med filip och oskar sen sluta. Och slappa. Känner mig lite halvsjuk idag, så orkade inte göra någonting. Imorgon blire att ta hand om hästen och sen att vara med martin,johan,olle,fredde,rickard och lite sånt. Den årliga grill/bränbollskvällen lixom. Underbart. Vet inte vad som händer i helgen, det märker vi. Nästa helg blire iaf filmmys hela natten med tjejerna :)
haft en bra dag? :)

wiho, småland & tylösand med cilla och malin i sommar :))
 


Kommentarer
Postat av: cilla

JAAA!!! :D

2009-06-04 @ 18:57:39
Postat av: ewelina

hahah, sötnos :D<3

2009-06-04 @ 19:04:46
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0