på jobbet

herre jesus vad jag är trött. Stupade i säng vid 2 igår natt, & upp vid 7. Frulle och sen iväg till jobbet vid halv 9, tog dock bara en timme sen var jag klar med mitt. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska köra hem mig. Då blir det dusch, solning, fix och sen träffa malin som jag inte sätt på evigheter. Ikväll sen blir det nog att packa, jag hopppas inerligt att vi åker till småland på onsdag. Jag tänker iallfall göra det. Så jag måste packa för 3 veckor - hejhå. Fast, släng i alla bikinisar så fixar det sig ju. Japp. Men nu ska jag läsa lite bloggar.
är ni helt döda eller vet ni bara inte hur man kommenterat? :D

bara en puss till dom som börjar kommentera lite mer :D


jag åker som sagt till småland på onsdag, till landet i växjö och är där kanske en vecka, sen åker jag till stugan i tylösand i 2 veckor, kommer hem den 20onde, men den 22 drar jag cilla o malin ( vi på bilden ) till småland/tylösand i en vecka. Sen hemma 4 dagar sen äre ridläger.

MEN
jag kommer såklart fortfarande blogga och det kommer komma massa med bilder, så ni får se hur allt ser ut och sånt :D - för eran skull (a)

btw, cilla kommer hem i morgon :D , hoppas jag hinner träffa henne iaf en snabbis innan jag åker, saknat min skrutt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :D

Den har varit bra! Själv då?? =)

2009-07-01 @ 21:10:50
URL: http://weandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0