To be something I'm not


hah. förlåt man ska inte skratta åt andra. Men jag dör - hah.
ni måste kolla slutet!

iallfall, grönalund va kul, småland var också kul.
Vi åkte ner för att hälsa på faster och välja ut en brudtärnaklänning. Vi hittade jättesöta rosa. Sen käkade vi på resturang och slappade framför tvn.  Vi kom väl hem typ halv 11, då blev det lite mys framför tvn och sen sova. Jag är fortfarande sådär halvsjuk, så idag blir det att hålla sig inna tillobärja med - det regnar. Ska gå egenom garderoben. det jag inte vill spara ska jag sälja. Har så mycket jag inte använder så varför inte tjäna pengar på att sälja dom?  & pengarna ska jag lägga i spargrisen och spara. Men jag kanske lägger ut lite bilder här imorgon & länkar till där man kan köpa :)
Iaf, ikväll blir det nog att träffa august :) ,










Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Ja, men som fan! Helt otroligt skönt ; ) men jobbar nu så har som inte hunnit vara ledig nå än :p

2009-06-18 @ 18:38:51
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha den där saken är så jävla klockren, o slick slick på han med !

2009-06-20 @ 19:05:36
Postat av: HANNA

haha övre från mig :D

2009-06-20 @ 19:05:58
Postat av: Ewelina

hahaha, sägert!

bäästa xd

2009-06-20 @ 22:35:44
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0