imorgon blir jag ensamt barn i familjen..


hon blir mer & mer lik pippi...
( mitt hår har inte sån konstig grå färg ;s - cp ljus )
kan man annat än älska sommaren? - nej tror inte det va.
har inte kunnat blogga någonting idag typ, dels hade jag verkligen inte tid & sen va dt alldeles för varmt för att ens tänka på sånt & så har datorn dampat lite idag. Hoppas ni inte dog av det. - har ni dött?! Ingen kommerar hallå. Känns som att snacka med sig själv dethär.. normalt menar jag.. ? jaja. idag har jag solat lite, haft pappa-dotter snack, varit i ingelslsta med mamma & pappa och köpt present till syser & mamma. & så hittade jag min nya kärlek:

älskaälskaälska. dåligbild lite - jaja, men dom är sååå uunderbara. ni vet, sådär lite föör runda (aa).
Vem behöver killar när man har solbrillor?
hm. nej. Hörrni killar, ni är allt bra ni ;)
sen när jag kom hem från en kort shopping så drog jag till stallet. myste med pollen & tog litet snack med wisting, hjälpte även henne & melinda med lägerungar, nivet sådär småttingar som vill ha hjälp upp. Sjukt länge sen jag träffa henne iaf. & sen snabbt hem och fixa sig, sen iväg till villa solliden. ( resturang) seriöst. Finaste stället jag någonsin varit på. Synd nog tog jag inte kameran eller mobilen med mig så kunde inte ta några kort. Men vi sticker nog dit snart igen skulle jag tro. Åh. Underbaaart va det! Så ska jag bo när jag blir stor. & sen när man kom hem blev det promenad med mamma. Lite mysigt att gå i shorts och linne kl 10 på kvällen! & nu ska jag snart sova.


Imorgon blir det att gå upp tidigt, sjunga för syster som fyller 18, ösa henne med presenter & sen iväg och jobba - äntligen! Väntat på jobb hela sommaren , eller aa.. den biten som har varit. Så imorgon blir det jobb, börjar vid 8 tror jag nog, om jag tar mig upp och sen håller jag väl på till 3 eller något. Får välja själv. Men rik blir jag, & jag älskar det. Sen blir det väl att sola mer och slappa. Malin Nilsson fyller år i morgon också, om du läser denna så - grattis hjärtat :)<3 & idag ( eller i morgon? ) kommer malin & emme hem, de har varit 2 veckor på malta de fuskarna. äntligen har elin & malin kommit hem, hoppas att få busa med dom på tisdag efter jobbet. (?)

det är väl bara att erkänna,
jag kommer aldrig kunna leva utan dig..

godnatt puss,
från eran busunge :)


Kommentarer
Postat av: x

:')<33333

2009-06-29 @ 00:03:30
Postat av: viccus

Sv; neeej inga självmordstankar här inte :o

det är du som är söt ewe :o <3

2009-06-29 @ 01:46:45
URL: http://aackerfors.blogspot.com
Postat av: Emma Damm Drawings



Kikar in och säger hej :-) Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst!

2009-06-29 @ 12:17:14
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: maliiiin

jahuru! :D nu vi hemma, eller egentligen är jag inte hemma för jag är på jobbet, men imorn slutar jag klockan 3, ska vi ses då? :D

vart jobbar du, allså vart ligger det? :P

2009-06-29 @ 18:21:32
Postat av: elin

miss li va inte bra live, hon va en besvikelse faktiskt hörre :) WIIIH :D

2009-06-29 @ 19:18:43
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: ewelina

mitt jobb ligger typ.. öö.. typ coop eller ngt :D

perfaaaa , vi ses vid 4 tiden då :D

2009-06-29 @ 21:18:14
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0