uunderbart för oss norrköpingsbor :)


heh.heh.eh.
snodde linas bild lite deskret sådär. bus.
iallfall, mår bättre idag. men fortfarande huvudvärk. går dagen var hemsk. Jag satt och kollade på någon dokumentär om the beatles. Seriöst, jag vet inte ens hur dom stavas. Sen kollade jag på någon svartvit progam om historia. & allt för att jag inte kunde ställa mig upp och hämta kontrollen till tvn. För alla er som lidit av allvarlig solsting - jag tycker synd om er. uurs va hemsk det var, vid 10 kröp jag ( bokstavligt ) talat till sängen och somnade med kläderna på.urs. Idag äre som sagt bättre, drog med pappa och handla i ingelsta. Blev mest saker till syster som fyller 18 på måndag. Härligt det där. & nu funderar jag på att sätta mig ute och sova lite till. Huvudet dunkar som bara den och jag tycker allvarligt synd om mig själv. Har inte ork för att göra någonting i dag, blir att vara hemma och mysa med familjen. Kan behövas ibland. speciellt om det är 15 dagar kvar tills min födelsedag - häh.
jaja, puss på er sötungar, & puss på er!

föresten så planeras en spontan resa till landet ( i småland - växjö - öjaby ) på onsdag, hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Lina

usch, sjuk på lovet suger.

Det ser ju iallfall ut som det kommer hålla i sig ett tag! glädjetjut typ :')

mår du något bättre nu?

2009-06-27 @ 16:20:05
URL: http://kaalltkaffe.blogg.se/
Postat av: vicccan

SOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!! <3

2009-06-27 @ 17:52:57
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0