xoxo

okej, jag är inte klar med mitt lilla pyssel på långa vägaar.. får jobba mer med det på lördag, eller söndag. shit, det är mkt bokat nu för tiden, känns som hela sommarlovet är proppat med aktiviteter - och jag älskar det!
Imorgon kl 9 drar jag & malin till grönalund, uuurrs vad jag längtar!!! Hoppas det inte regnar bara "/. Vi blir där hela dagen, troligtvis lägger jag upp bilder på natten sen när vi kommit hem. & på ondag åker jag till småland över dagen för att prova klänning till bröllopet. Faster ska gifta sig efter sommaren och jag blir brudtärna. Åh,det ska bli så kul. aa. vi behöver ju inte rabbla upp hela veckan i ett inlägg - häh. Men hinner kanske inte skriva något ordenkligt inlägg förän torsdag - hoppas ni förlåter mig. Men då kan ni ju kommentera dethär inlägget desto mer :)
puss på er alla,


malin & tivolino -                                         - tivolino och jag
bilder från förra året vi va där ,
 för skoj skull ska jag kolla om jag har kvar de där kläderna.
Lite klockrent o ha samma isf ^^
puss från. 

eran busunge.

Kommentarer
Postat av: M A L I N

söta bilder :)

2009-06-16 @ 18:56:30
URL: http://www.malinh.com
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon For President! -. ZvenZon.blogg.se

Sv: haha okej, men bättre med igen sol, istället för regn iallafall :P

Idag är det ganska fint här oxå, men ändå är det skitkallt.. :/



Har du skaffat dej något sommarjobb, eller ska du bara vara hemma och ta det lungt? =D

2009-06-16 @ 19:40:47
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: x

kom hit snart! ?saknar dig :(

2009-06-17 @ 14:41:24
Postat av: ewelina

saknar dig också..

har inte tid just nu "/

2009-06-18 @ 11:19:22
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0