även måndagar tar slut ( !!! )

woow, vilken underbar häst jag har.. Ville bara säga det. Måndagen börjar iallafall gå mot sitt slut nu, så himlans skönt. Imorgon är det tisdag, tisdag är bästa dagen i skolan och nu för tiden har vi typ 2,5 timmars lång lunchrast också. Bradär! Efter skolan blir det till stan på ansiktsbehandling, som vanligt på tisdagar. Och sen ska jag till cilla och plugga lite. Måste bli klar med svenska arbetet + att jag har samhällsekonomi prov på onsdag som jag inte kollat på än. Jippi. Urs för prov. Hur har eran dag varit? :)


fanns inget kul att ha kort påidag, så bjuder på gårdagens foto av min bebishund, alwa :)
nu ska jag duscha, fixa inför imorgon , träna om jag hinner sen lägga mig och läsa. Det är underbart, jag älskar slappa dagar. Men jag är jävligt godissugen,  synd att inte moppen är lagad.. då kunde jag bara åka upp och köpt. Hah, jag kommer sluta som tjock ( men glad ) :)
pusshej,

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att din dag har varit bra :)

2009-05-18 @ 23:10:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; hehe :)

gör du ?

2009-05-19 @ 05:20:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0