BÄSTA HULTAMÄNNISKOR :D

omg, omg omg omg :))
shiit, klockren kväll - rakt igenom. wow verkligen, bra musik, bra folk och aa.. allt va bra :D
tack alla killar för dansen & för visningen av magar * dregel* - häh. Japps, jag hade klocken kväll, absolut. Hoppas alla hade det? Men det förvånar mig annars.. Nu ska jag sova lite, imorgon börjar jag 12 och har bara 1,5 h lektion. Dock måste jag dit, för jag ska lämna in svenska arbetet - suck. Jaja, åter igen - wow. Bra kväll & bra dans
shit, efter denna kvällen kommer jag fan sakna hulta , iaf människorna .
ett sista ord innan sovning ; wow.

Kommentarer
Postat av: elin

wow. tack, det var klockers! :)

2009-05-29 @ 19:36:40
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: evelina

hahah, jag håller med dig! :D

2009-05-29 @ 22:06:36
Postat av: ewelina

OM det var :D<3

2009-05-30 @ 17:19:15
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0