helgen går mot sitt slut


jag tänkte eftersom att det är en ny blogg, och många som inte känner mig tänkte jag berätta lite om mig själv. Och om ni har frågor så.. fråga på. Jag svarar på allt, personligt som opersonligt.

Iallafall. Jag fyller snart 16, så jag är alltså en 93a. Jag bor i utkanten av norrköping, i en liten håla jursla/åby. Där jag trivs kanon. Jag går sista året på hultdalsskolan, och efter sommarlovet börjar jag på film -och musikgymnasiet inriktning scen och musikal. På fritiden är jag med kompsiar, shoppar, partar, går i skolan och är i stallet. Jag har en egen häst som heter aragorn som är 6 år. Jag har snart har haft i 2år. Jag har ridit i ca 9år. Vad finns det mer att säga? hm.. Jag ska iallfall ta en dusch nu, och fixa lite inför imorgon. Går långdag i skolan,  enda till 20över 3.. döda mig. Aja, det är bara att stå ut. Snart är det slut! Precis som helgen, går mot sitt slut. Himlans skön helg hare varit, fredags blev det först stallet med malin, rida ut i solskenet - helt underbart. Sen till åbykrog med tjejerna och äta. Möta upp killarna och gå upp till mimmi och köra singstar. Sen bara typ slappat, kanonhelg. Nu är jag hur pepp som helst för nästa helg. Men somsagt, duschen nu. Hoppas några frågetecken försvann.
puss på er,

Kommentarer
Postat av: jonas

hur lång är du sötnos?<3

2009-05-17 @ 20:53:44
Postat av: jonas

hur lång är du sötnos?<3

2009-05-17 @ 20:54:23
Postat av: jonas

hur lång är du sötnos?<3

2009-05-17 @ 20:55:04
Postat av: Anonym

är du kär i någon?

2009-05-17 @ 21:04:03
Postat av: frida

1jag har hört talas om dig och sätt dig på håll några gånger. och undrar, vart får du alla pengar ifrån? du ser alltid ut att ha nya kläder, ni bor i ett lyxhus och äger massa utav dyra saker ( häst, hästtranssport, m.m ) och man ser dig alltid med massa utav kassar hela tiden.

2tränar du något? äter du nyttigt? eller hur håller du dig i form?

3favoritmat?

4hur ser din drömkille ut?

fortsätt skriv!puss!

2009-05-17 @ 21:12:29
Postat av: emmelaj (:

sv: ja , jag fick typ pengar och 3 presentkort :P och en bok :)

2009-05-17 @ 21:15:24
URL: http://ostemla.blogg.se/
Postat av: M A L I N

hur kommer det sig att du började blogga?

finns det några bloggar som läser dagligen?

2009-05-17 @ 21:50:40
URL: http://www.malinh.com
Postat av: klara

har du någon gång ångrat att du sökte scen&musikal linjen?

2009-05-18 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0