hemma dag,

har supermycket kvar  på svenska arbetet, därför blir det att vara hemma idag. Och jobba järnet med den. Nu har jag bara typ 3 texter kvar att renskriva och sen pimpa den lite till sen klart. I eftermiddag blire stan med tilda, tror det bara blir att kolla. Känner inte något behov av att köpa något just nu. Eller rättaresagt, jag har inte pengar att köpa allt jag vill ha. Så då köper jag inget istället och kör på gamla stilen - häh. Men nu ska jag ta en dusch sen sätta mig med svenskan igen. död åt svenska.
pussen.

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej.

Vill du tjäna pengar som storbloggarna och de flesta andra?

Då tycker jag att du ska gå in på http://elyoussoufi.blogg.se och se kategorier och klicka på "Tjäna pengar på din blogg". Det står allt vad du behöver veta, och det är båda gratis medlemskap och enkelt! kraam

2009-05-27 @ 09:17:17
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0