life is what you make it..

woho, snodde en datorn medans X fortfarande sover. Vill inte nämna namn eftersom att det fortfarande kan vara fel personer som läser detta. Iallfall, gårdagen var helt klockren. Ville bara säga det. Ikväll blir det att skinda sig till cillen och gratta, hoppas jag inte kommer alldeles för sent. Föresten köpte jag min avslutningsklänning i förrgår (?), lägger upp bild på den snart. Men nu ska jag gå och väcka sjusovarN, höh. Pusselipuss.

du gör mig så besviken, gång efter gång & jag är nära, väldigt nära på att sluta kämpa just nu...
hoppas du vet vem du är,

Kommentarer
Postat av: mr X

klockren gårdag - håller med dej!

mys <3

saknar dig.

2009-05-24 @ 18:59:40
Postat av: ewelina

& jag saknar dig.

är du hemma eller ska jag ringa mobilen?

<33

2009-05-24 @ 19:10:11
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0