lite bilder

lite bilder som får stå för dagen , hann inte ladda upp de förut.



cilllas lilla konster medans jag stod för lagandet av maten ;)

nej, bilden är inte åt felhåll, cp-snigeln klättrade fan i 90graders lutning ^^

miniglass ^^,
helt perfekt när man bara är lite sugen på en glass. Guud så gott! Ska nog ner och ta en till snart :D

stack iallafall ner till stallet, kollade på  när syster och emma hopptränade, dom var duktiga! Sen kom alma, så jag gjorde henne sälskap och kollade på tjejernas lektion, det var faktiskt.. intessant. Och kul och träffa alma, inte träffat henne på evigheter. Melinda kom också, sen drog jag mig hem. Ovanligt nog var jag inte hungrig. Kan varit för att det var pizza ( aldrig tyckt om  - bara utomland ) så jag satte mig och plugga lite istället. Kan fortfarande ingenting. Ska därför bädda ner mig i soffan nu och plugga ordenkligt, undrar hur det kommer gå ^^
Hinner nog inte skrica sen, så godnatt med er kära bloggläsare,ochglöm inte att kommentera :)

Kommentarer
Postat av: jonas

glassen ser god ut!

snygg design föresten!

2009-05-19 @ 22:40:11
Postat av: Gabban

lycka till! :)

hur mår du idag ? :)

2009-05-20 @ 10:47:28
URL: http://gabbaan.blogg.se/
Postat av: eweliina

tack hörre :D

2009-05-20 @ 14:11:11
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0