soft-torsdag :D

godmorgon,
eller godeftermiddag för min del. Gick somsagt upp vid 7 och stack ner till stallet. En timme senare var jag tillbaka. Tyvärr har jag aldrig varit den som kan somna om, så la mig och läste i kanske 2 timmar. Lite mysigt sisådär. Sen tog jag mig lite frulle och sånt mys. Jag vet faktiskt inte vad som händer idag, måste iallafall jobba lite med svenskan, verkligen hämta moppen och ta hand om hästen. Sen ikv blire nog att träffa lite vännor hoppas jag på. Aja, nu orkar jag inte skriva, skriver senare :D
ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Fan så skönt att någon mer än jag tycker sådär, inte många av dom har jag märkt ;P



Tack för din åsikt iallafall :)

2009-05-21 @ 17:00:52
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :D

ne inte mkt!

läget?

2009-05-22 @ 09:47:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0