soft.

aokej, lite skolkis på mig och tilda idag. Ingen av oss gick till skolan, det känndes alldeles för jobbigt. Istället pluggade vid och sen vid 1 gick vi till maxi, hittade faktiskt ingenting. Jag vet inte var det är med mig, mitt shoppaholic har försvunnit helt. (?) aja, det kommer väl tillbaka ? Aja, sen vid typ 5 gick vi hem igen, kallt som fan vare det blåste så att vi var nära på att blåsa bort. Nästan läskigt ibland. Sen blev det att plugga lite till, kolla på tv och slappa. Och som vanligt blir jag spring sugen när klockan är så mycket att man inte hinner. Längtar till sommaren, så ska jag fan dra ut vännorna på nattpromenader varje dag. Shit vad jag längtar till sommarlovet alltså, det är sååå sjukt. ååh, underbart. Iallfall, träna lite hann jag också. Och nu är faktiskt svenska arbetet så gott som klart, jag ska vara pimpa 3 sidor, sen så :) Jag kan ta kort på alla sidor sen så får ni se resultatet. ? Åh, jag känner inte igen mig själv längre, jag vill bara gå omkring med mjukisar hela dagarna, vart tog kjol/klänning -ewe vägen? Hoppas hon kommer fram igen i sommar iallfall. Orkar inte välja kläder tills imorgon, ska nog be syster göra det åt mig. Det är ganska bra ibland faktiskt, få veta vad man är snygg i och så.
idag blev det iallfall en sönderklippt - stor T-shirt från London, kommer inte ihåg va den kosta. Den bikini under.

hah, ser ut som att jag har värsta magen ^^

En bild på söt-tilsen, inte ofta vi hinner träffas utanför skolan( går i samma klass). Men har alltid lika kul iallfall :)

Imorgon äre torsdag det betyder inspelning av radioprogramet, hkk inlämning, vara med tjejerna och avslutningsfest på kvällen, japps låter bra. Hade tänkt försöka hinna hälsa på pollen på betet också.
men nu ska jag läsa lite ur min bästa bok , puss.

Kommentarer
Postat av: cecilia

söt bild på tilda där (; hihi

2009-05-28 @ 11:46:48
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0