ÅÅH :D

sitter på sista lektionen nu. samhäll. jag är klart med allt. SÅ JÄVLA LYCKLIG ÖVER DET!! SJUUUKT VA STOLT JAG ÄR ÖVER MIIIG :))))))

sitter och väntar på att klockan ska bli 4 så jag & hagsell kan dra till stan.

 

förlåt att jag tjatar om kläppen. men det är sjukt som jag längtar..

pappa berätta att stugan har eget solarium, eget gym, egen badtunna och egen partylokal.

stugan läär ju va skapligt stor..

det är alltså inte den stugan som jkag har laggt upp bilder på.

woow. det kommer bli så jäävla kul, hundspann, party som aldrig förr, skidåkning och mys i mängder.

wow jag längtar ihjäl mig typ. & det tror jag annis också gör.

fniss.

nu ska jag vara social.

snart så ska jag & anna till myrorna & leta efter skidor åt m,m åt henne.

kram.


Kommentarer
Postat av: hagsell

jag dör snart av längtan..<4

2009-11-17 @ 15:51:14
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0