avundsjuk..

jaha. idag efter en otrooligt soft dag i skolan blev det bara hem & plugga. Mamma fick ta hästen. Så jag pluggade, kolla lite på film, pluggade lite till och kollade på en film till. Ganska mysigt faktiskt. Nu skulle en john blund sitta fint. Men jag måste kolla på engelskan en gång till. inte kollat så mycket på den alls faktiskt. illa. menmen.
I morgon blir jag kvar i skolan efter skolan. längre än vanligt alltså. Jag & anna ska mysa där tills klockan 5 ( hoppas på mer sällskap ) och kvart över 5 ska jag ha utvecklingssamtal och sen ska jag hoppträna med pollen.
måste hinna till stan också. men det fixar vi.

nu jävlar.
håll i hatten för nu börjar det.
snart.
ONSDAG
då jävlar.


aj :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0