Don't tell me cause it's hurt..

jag somnade efter mycket om igår trotts allt. & förlåt den som ringde klockan 12 på privat nummer. Men jag är inte så sugen på att prata i telefon när john blund är här. I alla fall nu är klockan halv 10 och jag har precis gått upp. Ska väl fixa iordning mig snart. Ingen stress direkt. Börjar kvart i 3 ( & slutar kvart över 3 ) Men en piano lektion med david vill man inte missa. Inte en dag på fmg heller för den delen. Tror jag tar 11.11 bussen.
Men nu ska jag hoppa in i duschen.
efter skolan blir det hem och till stallet. Lektion som vanligt på måndagar.
Men jag gillar måndagar.
Ha en bra dag!
kram



oups.

märkte precis att jag har engelska test i morgon.
har jag öppnat någon bok över lovet? .. nej.
fniss.

Kommentarer
Postat av: Elin

vem har öppnat någon engelskabok över huvudtaget? :D

2009-11-02 @ 21:10:29
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0