EXTAS

Viskonsert idag då. Så jävla underbart kul det var. Jag typ döör. Precis lagom folk också. ÅÅH. Och så såna där fina människor där också. ÅH. Jag vill göra om det igen. Fyfan. alltså det är sjukt såå kul! Så himlans rätt liksom. Visst sjöng vi massa fel och sånt, men det skrattade vi bara åt. & underbara syster köpte blommor till mig. & är allmänt snäll idag. Åh. jag tycker om henne! hahajuste, vi hade matteprov i dag också. haha, vi märker hur det går! :DD alltså. jag är så himlans glad!!!! woho. mina smusisar är bästa!
jag funderar på att be mamma eller pappa att åka och köpa lite hamburgare till mig. Vore så gott.
WOWO. alltså, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.
jag är för glad för att säga någonting vetigt.
Sånt här borde man göra fler dagar, helt klart!
Imorgon blir det skola, luciarep och sen tror jag det blir att träffa david..
Jag har inte riktigt koll. Det har jag aldrig.
:DDDDD



jag är tillomed för glad för att orka lägga energi på att vara sjukt besviken på vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0