för det fungerar inte i längden..

åh. seg dag...
Febern har sjunkit men förkyldningen leker loppan. satt sig i huvudet och hela kroppen. Ja. jag tycker fakiskt synd om mig själv. Dagen har innehållit filmer så som ice age, tsatsiki och lilla kycklingen. Fina filmer detdär. Såna dära roliga som man blir glad av. Mer sånt! Jag har även sovit en hel del och pluggat lite samt inte gjort någonting. Det suger. Jag vill till skolan. Har tagit mig tid åt att planera helgen lite också. Blir en myskväll på lördag med några utav mina favoriter som jag inte sätt på länge. Blir promenad, matlagning, sång, dans och filmmys. Längtar lite. Fredagen var inget att planera, blir nog hemma hela dagen imorgon också tyvärr. urs det suger. Jag vill till skolan nu.. dock verkar det som hela skolan är sjuka .. inte bra.

vink.

Kommentarer
Postat av: elin

dundermys kommer det bli :)<3

2009-11-06 @ 12:50:26
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: elin

svar) jaaaaop ! :)

2009-11-06 @ 16:15:55
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0