gästbloggare :P

Hehe hej. Nu sitter jag och gästbloggar lite här på Ewes blogg medans hon håller på och städar huset. Det lär väl ta ett tag. Ewe är varken snabb eller bra på att städa :P Ewe när hon håller på och tar upp en madrass uppför trappa nr 2 ( det gick inte bra ) Hon kollar på madrassen och suckar " och du är inte ens levande " haha jag tyckte det var lite klockrent! Snart blir man väl utstickad här ifrån. Ewe ska ha smuskväll eller vad hon kalla det :P Urs jag vet inte vad jag ska skriva. Jag är inget bra på att blogga! Oj Nu ropar hon. antagligen behöver hon hjälp med att starta damsugaren. HAHA det är svårt för bortskämda ungar när deras föräldrar inte är hemma.

/ Mr Å (?)
X är så uttjatat. Plus att jag inte är någon Mr X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0