godmorgon!

hejsan alla! Idag är det torsdag, det gillar vi! Torsdagar tror jag är min favorit dag! Har bara slappa saker på shemat! Just nu sitter jag iallfall och väntar på att klockan ska gå, om ca 5 min ska jag väl gå mot bussen. Urs, jag hatar att åka buss. Spec på morgonen, mår bara illa då. menmen, lovade ju bilder på mössan, som jag förövrigt har på mig nu. Samt så får ni lite dagens.

 

så jävla rätt.


Vi träffas på fik, vi kramas kort och vi är
lagom nyfikna och artiga och svala
Du talar om ditt jobb men jag hör ingenting alls
för allt jag kan tänka på är hur vi kunde tappa allt

Åh du, du är så skön, så skön som något kan vara
och det krävs en idiot som jag för att sumpa nåt sånt här
Du är det bästa som hänt en idiot som jag

Vi sa vår kärlek den klarar allt men
älskling du ljög och jag ljög för vår kärlek klarade inte allt
Och nu håller vi avstånd, vi har ett bord mellan oss
Vi som brukade hålla så hårt hud mot hud kropp mot kropp..

mot skolan.
efter det blir det fikatime med malin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0