godnatt.

åh. vilken kväll. vilken känsla och wow vilka fina människor.
shit. det blev en lyckad kväll. helt klart.
men det brukar väl bli så när man gör spontana saker har jag lärt mig.
just nu känner jag mig lite....
siogfsjgsgjsgddsgljglkdjsgksjgpcwmec
TYYP.
haha! överenergi väljer jag att kalla det och total jävla lycka..

woowooo-wowoooo JAG ÄR KÄR I LIVET


imorgon hinnerjag ine skriva så skriver nu..
uppskapligt tidigt och sticka till gymnasiemässa för att se till att bra ungar väljer fmg och dåliga ungar drar åt helvelte. Sen vid 2 drar jag hem och väntar på att malin & elin ska komma och överraska mig någongång mellan halv 3 och 4. Då blire en underbar låååång promenad finns ju som sagt X antal saker att snacka om nu för tiden. Sen blire lite mys i bastun innan vi sätter igång party musiklistan som jag håller på att fixa nu och lagar lite mat, tacos står på meny. Sen blire att äta, ta fram onyttigt och se på film och mysa. HAH här sitter jag och berättar vad jag har planerat när jag för några minuter sen sa att det var bra med spontana saker. HAH. konstiga mig. Nu ska jag iallfall svara på ett sms som kom och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ses på gymnasiemässan då ;D

2009-11-07 @ 11:07:03
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0