gratis är gott

jag gillar denna dag. Det var kul i skolan. Jag sänkte förmodligen erikas betyg i samhäll, vi började sjunga jullåtar i kören och en lång snackis promenad med moa och erika. Sen var dagen slut och jag fick ett sms av david som var själv på stan. Lite spontant stack jag till honom och vi tog en promenad runt om i stan. Hah, vi har allvarliga problem att gå och prata samtidigt. Pratar så jävla mycket och sen bara " oj, är vi här. kanske ska vända då " haha! Jag köpte även äntliiigen en mössa ( imorgon lovar jag en bild ). Jag fick en gratis tidning. & senare fick jag en gratis julkalender. Jag & David tog även en spontan fika på 2h med massa prat & underbara chokladbollar. Malin kom även förbi en sväng. Sen skulle de båda iväg, så följde david till spårvagnen och sen drog jag till gymmet. Var där ett tag innan jag satte mig och "plugga" hah, david & malin vet ju vad jag hade för knepig läxa. fniss. sen hem och äta god mat. & nu sitter jag här.
lycka.



jag nämner inga namn men du vet vem du är.
jag är ledsen att det hela blev som det blev.
Du ska veta att jag tänker på dig nu, & jag gråter för din skull ikväll.
jag kommer alltid finnas här för dig.
så om det är något, ring. ring så kommer jag, när som helst.
om jag så ska få ta moppen mitt i natten.
jag hoppas du vet att du är speciell för mig.
<3

Kommentarer
Postat av: mmmmmmmm

haha, ja, en otroligt betungande läxa du hade.. ;)

2009-11-11 @ 22:48:50
Postat av: ewelina

haha ja, dock behövde jag lite hjälp med den faktiskt :P bra att du påminde mig (y) :D

2009-11-11 @ 23:21:53
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0