i bastun.

sitter i bastun nu. Kom på att det kanske inte är så smart och ha mac air i bastun? aja. det märker vi väl, om den smälter eller något. Kom hem från stan för en stund sen, mamma fick hämta mig på busshålls platsen för jag höll på att frysa ihjäl. Nu är jag dock varm och trivs. Är helt själv hemma & blir det hela kvällen. urs vad jag total hatar att vara själv, iaf sova. Kvällen kan ju vara lite skön med typ film, hög musik sång och sånt där som man kan göra när ingen annan är i närheten. Idag i skolan var det super soft som vanligt. Första timmen vad jag hos skolsystern och lämna in massa svars papper, pratade om livet och grät en skvätt. Lärde mig att man ska se tårar som sin vän. detni. Sen vare långrast och sen scenisk gestalltning, teater för de som undrar. Vi började jobba med musikalen. wow, det kommer bli så jävla bra!! sen hade vi håltimme då vi träna på sånger till konserten och sen hadevi sång då vi prata om konserten. Den blir också riktigt bra tror jag! Efter det så var anna T & jag kvar lite och träna på våran sång. fniss. Mycket trevlig dag i skolan. Nu ska jag ställt ut datorn, den blir så jävla varm.

träffaade anna idag också, sjuklingen!
saknar min tjeja..
<3


& föresten. en sak jag vill totaldissa.
att mina föräldrar ska vara så design tokiga..
visst jag klagar inte, vi har det snyggt. Men när alla julsaker kommer fram..
allt är designat rakt igenom och då förlorar man julkänslan lite.
jag lovar att ta lite kort när vi har satt upp julsakerna så kan ni få se!

aj. nu bränner jag mig på tangenterna.
ajaj. ska sätta igång FIN musik & slappa.
& JA högtalare i bastun är underskattat. så underbart!
aaaj!

vink.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha ewe är smart har datan i bastun ;) ta me usbet nu imorgon din tokfia :)

2009-11-12 @ 18:49:58
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0