inte min dag.

nej, idag var det inte min dag. Men vad gör det imorgon? Är iallafall frisk ( YES! ) så imorgon äre skoltime. Undrar hur många som är friska.. Kan ju bli spännande! Har inte så jobbiga lektioner imorgon. Först sånglektion, då troligtvis julia kommer vara med så jobbar vi på gemensamalåten. Sen engelska sen slutar jag. Egentligen har jag låååångrast - piano. Men då somsagt ska jag kolla till tandregleringen. Glad att det är dit & inte tandläkaren iallfall. Vi märker ju hur det slutar.. finns ju bara 2 alternativ.
nu får höra det imorgon antar jag!
Hoppas det gårbra.. jag kommer vara as rädd * fniss
nu ska jag borsta tänderna tänkte jag.. tills jag kolla på klockan nu
& märkte att den bara va kvart över 5.
man blir helt störd av detta mörker :P


frågan är om man ska vänta på att använda alla nya kläder tills efter jullovet?
det vore ju lite kul.

nej. idag är jag inte på humör.
därför är fin musik bra.

funderar på att sova nu iallfall.

hah. ja.. vad gav ni eran pappa i farsdag present då..
själv glömde jag bort det så han fick en kram ^^

Kommentarer
Postat av: charlie

tackar :DD

2009-11-08 @ 20:44:33
URL: http://redandblack.se
Postat av: Hanna

Jadu, mig för du inte se i skolan imorgon i alla fall... hälsa fmg, saknart redan <3 puss!

2009-11-08 @ 20:59:10
URL: http://hannaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0