klubb mästare.

just nu sitter jag i myskläder och mår bra.



Efter mycket om och men blev jag klubbmästare i ponny hoppning idag. Aragorn var riktigt duktig! Citerar axel och säger kort och gott " bra häst" Nu har jag precis kommit hem, klockan är 20 i 2 och jag sitter & planerar inför kvällen. Det känns verkligen som söndag idag.. skumt. just nu känns det lite " cegsöeimrsöghoigjosigjhsg"  :D:D:D TYP. ni vet vad jag menar? sådär bara glad då allt flyter på. Man umgås med de vännerna som bryr sig och finns där och skiter i alla de andra som kan få ha sina fina liv utan mig. HA. Ibland undrar jag om jag verkligen är pippi alltså. Så stark känner jag mig! Kvällen kan bli spännande.. jag längtar tills jag & anna åker till kläppen, det kommer bli awsome! helt underbart. dock så har jag en plats kvar, om någon vill ofta sitt nyår så säg till!
ÅH
bästa livet!
MED BÄSTA FOLKET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0