krya på oss.

ååh. denna feber som inte vill släppa.. & förkyldning som sätter sig i huvudet och halsen. helt trött & as ont i hela kroppen. Orkar verkligen ingenting. Idag har jag kollat på hela " cycle 13 america's next topmodel ". & ätit hela 3 bitar falukorv. hurra. Fryser som en djur gör jag också. Vilket djur kan ni ju få fantisera själva.. som ni kanske förstår lär jag nog tyvärr bli hemma imorgon också. intekul..
öhm. jag får väl be om ursäkt till en annan krabat också, hah. förlåt det var inte min tanke direkt men det är smällar man får ta. HAH. ingen fattar menmen. Man kan inte förstå allt här i världen.
urs detta blev ett yrt inlägg. jag skyller på febern.
åh. jag är sugen på pepparkaksdeg..

krya på oss



JAAAAAAAAAAAAAAAAA G PÅ ENGELSKA PROVET.
PAAAARTY!

Kommentarer
Postat av: Linn

låter precis som när jag var sjuk.. men jag prickade ju in höstlovet. höhö. jippie. ;) krya på dig! <3

2009-11-06 @ 22:16:39
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0