mattesnilleeeTTT

1 månad kvar till julafton.
1 dag kvar till viskonserten
1 h kvar till mat
33 dagar kvar till kläppen
4 dagar kvar till new moon
wow. känns ju lite underbart.
just nu sitter jag med matteboken i högsta hugg. Det går ganska bra med pluggandet faktiskt. Dock har jag fortfarande 2låtar att plugga på till i morgon då det är viskonsert. Alla som vill får så klart komma till fmg och kolla på när min alla scen & musikal 1or sjunger några solosånger. Det är gratis och blir nog riktigt kul! Så imorgon blir det verkligen heldag i skolan för att öva. Skola mellan 9-21. det ni. Men sjukt kul ska det bli. Jag är pepp som fan! Nu ska jag fixa lite inför i morgon och plugga lite mer matte.
har prov i morogn.. suck.
vink.

Kommentarer
Postat av: ANNA HAGSELL

Kläppen .-.-...<3 whhhiiiee..<3lägntar..<3

2009-11-25 @ 14:31:56
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0