meh.

ni får en fin bild på min växt som jag fick för en månad sen.

( mamma säge att jag är dålig på att ta hand om mina växter.. förstår inte vad hon menar med det )

iaf. bilden beskriver lite mig just nu. JAg ligger i sängen och jag jätte ont i magen och tycker extremt synd om mig själv. Hade helst viljat ligga här hela dagen. Men det vaknas scenisk gestalltning i skolan. & det vill man inte missa. + att jag har anteckningarna i mitt skåp. & så skulle vi ha picknick i skolan, samt så är det god mat. Så sticker nog till skolan lagom till andra lektionen. Kan ju alltid ligga och sova i sofforna hela dagen liksom. Dock är det lucia rep. Det hatar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0