mina hjältar bara dör

idag har jag inte hunnit med mycket alls.
Skola som innehöll bus, brandövning, slappp, pussar, palle kuling
och ja. sånt som gör en glad. 
Fina människor finns det också. Det gillar vi starkt.
Efter skolan blev det snabbt hem & direkt till stallet och hoppträning.
pollen var kanon, dock var jag lite trött så blev bara bana på 90.
Men han var duktig.
Sen har jag suttit & kollat in snyggingar i skolkatalogen,
har gjort en topp - 10 - lista i mobilen busigt.
skickar den till tjejerna imorgon så de kan spana & säga vad de tycker.
hah, tänker inte skriva de här.
Men efter 2h tog mamma katalogen ifrån mig. suck.
nu har jag precis duschat och ska typ sova.
klockan är visst 12, imorgon är det skola, träning & dans på shemat,
även ett hemligt ärende med erika
& kanske en kort sväng på stan för att köpa en pälsmössa.

& föresten, den 21/11 blire till småland igen - läängtar :)

kram

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Jag vill gärna se den listan ;)

Och skolkatalog skulle jag också vilja ha!

2009-11-11 @ 14:20:16
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0