nudel görar'N

hah. jag vet inte vad det har varit med mig idag. Flum rakt igenom och typ skrattat åt allt. & ni vet mitt skratt när jag verkligen skrattar... inte diskret direkt. Men kul har jag! haha :) Har haft samhälls redovisning som gick helt okej, och en sjuhelvete flum samhällslektion. En super kul dans lektion också. Började med dansen inför julshowen. "se mig hör mig " blir det. wow. så klockrent! & sen sång från kvart över 1 till 5. roligare har man ju varit med om må jag säga. Nej det var ingen hitt. & sen kvart i 6 bussen hem, liten pratstund med john i väntan på bussen. Pappa kom & hämta mig på busshållsplatsen så att jag slapp gå i regnet. soft. & nu sitter jag här och tuggar i mig nudlar. mycket gott. Idag måste jag göra intervall läxa. + att jag har mvg rytm prov i morgon. spännande. aja, fick ju alla rätt på VG delen , så så svårt ska det väl inte vara. Hade även tänk att börja skriva lite manus till "fråga olle". Det blir ju så jävla bra alltså. Imorgon blir det även en fikastund med david. sånt totalgillar vi :)
men som sagt. pluggg väntar & ju snabbare jag gör det, desto mer kan jag skriva på manuset :)

vink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0