om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

snygg bild på 2 snygga tjejer tycker jag.

jag gillar er.

De drog precis här ifrån efter en mycket trevlig kväll som vi absolut måste göra om! Nu går jag omkring och städar efter kvällen med håkan hellström - nu kan du få mig så lätt på absolut högsta. Snart kommer nog grannarna skulle jag tro. Men vad gör det?

 

Jag gillar inte att vara själv. Speciellt inte när man precis sätt på kärleksfilm..

Är själv hemma tills typ imorgon bitti. Inte kul.

nu ska jag tömma diskmaskinen sen en sväng med hundarna innan jag kan hämta täcket och sätta mig i soffan och mysa till en bra film med min finaste vovve. urs. skulle inte klara mig utan de alltså.

 

 

föresten, var på stan en sväng idag också letade mössa...

HA. kul hade jag. men hittade jag någon.. nej.

dock köpte jag en finfin kavaj och

massa armband.

 

peace.


Kommentarer
Postat av: elin

HAHA. bilden<33333333

helt underbar kväll. jag hjärtar er, som fan.

2009-11-08 @ 00:08:54
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Maria

ååh vad snygga armband, var har du köpt de? :)

2009-11-08 @ 21:20:37
Postat av: ewelina

åh tack :D

de är från bikbok :D

"alla i ett" förutom det vita som jag fick till för att jag handlade för över 500 kr ;)

2009-11-08 @ 23:45:19
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0