pudding


nehe, vaknade med halsont idag. & kännde att jag ville bli lite friskare så blev hemma tyvärr. Blev att plugga massa samhäll och så på förmiddagen. Har bara lite kvar med den, & jag behöver boken till en del också. Sen blev det till tandregleringen. & ja.. det blir tandställning och när " ja, någon gång nästa år förmodligen " suck..
jag vill ju ha den nu så att den är borta i 3an sen liksom..
menmen. Nu sitter jag och äter lite, snart ska jag till stallet och göra saker till hästen
och sen in till stan på makeup kurs med tilda.
så nedrans kul!
Imorgon är det skooolaaaa & gustav för hela slanten.
fnisss

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det är fint med tandställning, men det är synd att det gör ont :(

2009-11-09 @ 16:22:41
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: Rebecca

men hallo ewe gumman du kommer vara snygg ändå!! Även fast jag lider med dig jobbigt med tandställning!!

Krya på dig igen, ses mellan husen thihih <3

2009-11-09 @ 18:04:58
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0