bug & bock. dock.

får väl börja med att tacka för gårdagen!
Lite seg början men sen var vi igång som aldrig förr. fnizz!
dock är det inte lika trevligt nu..

justnuoutfit...

för jag finner det charmigt

ligger på spikmattan med min bakismask och tycker allmänt synd om mig själv.
det är inte lätt. Snart ska jag väl ut och gå, få lite friskluft.

Sen vid 3 drar jag in till stan för att träffa anna som kommer hem från göteborg!
& hennes söta mamma ville bjuda mig på middag, så blir mat och sen en för-förfest. Med anna brukar det sluta med lady gaga på högsta, dans och sång och fixning. fnizz. Så himlans mysigt. Lady gaga är ingen favorit.. men dagar med anna så är det klockrent! Sen dras vi till julia på förfest med ns flickorna innan det blir lokal party troligtvis. Kan bli så att vi hamnar någon annan stans. party.
Riktigt mysigt !

nu ska jag läsa mail, väntar på ett spännande ... :))


jag älskar fylle dagboksinlägg.
( pinsamt om ni ser var det står.. någon som ser något? )
& folk berömmer mig för min handstil..



with love..
l.o.v.e

Kommentarer
Postat av: julia

gaaaaaaah, såå jäkla fin du är <3 <3<3<3<3

2009-11-22 @ 15:15:57
URL: http://juliarosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0