busunge

baraför att bilden beskriver mig ganska bra just nu. Beskriver hela min dag samt mitt humör. Dock tror jag bara att det är ett få tal som fattar. typ 2-3 st? menmen.

Jag är sjuuuukt glad för övrigt. Varför undrar ni då.

FNIZZ svarar jag. För det är en hemlighet. busigt? mycket!

Fast nu ska jag skölja bort färgen från håret. Hoppas det bli snygg. Sen ska jag fixa mig, ha tacos mys med familjen och sen parta som aldrig förr. Nej, där tog jag i. Men party blir det.

det där med lov, det är bra grejer!

 

kramar ( ja ni hörde rätt - plural generös som jag är )


Kommentarer
Postat av: elin

haaa, glad som en timon, DET känner jag igen :D

2009-10-28 @ 20:16:59
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0