vi smusar är snäppet softare

jaha, torsdag here we come då!
Kan ju meddela att jag blev riktigt nöjd med håret som nu är helt svart ( igen ).
Idag är det torsdag som sagt, först blir det att plugga lite - suck. Men måste göras! Men vet dock inte om jag orkar med det, kanske drar med en buse till linköping för lite shopping..
Sen ska jag in till stan med familjen och äta på resturang innan vi ska på bio.
Vi ska kolla på michael jackson - this is it.
Lite underbart faktiskt & det var flera år sedan vi hittade på något hela familjen, något annat än
ut och äta då alltså.  Efter bion beror det på vad klockan är, är hon inte så mycket så drar jag till
kulturkammaren och träffar vänner och lyssnar på musik. Och om klockan är desto mer så blir det att träffa lite
vännor och bara mysa gärnet som det ser ut nu.
Fast man vet aldrig med NS are.. troligtvis måste de plugga istället.
de enda dom gör nu för tiden.. tråkiga människor... :)
Kan också bli så att jag snor med mig någon liten smus som man kan sova med. Dom är mysiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0