du behöver mig.

hah. ta tag i saker? .. urs jag suger på sånt. Jag är ganska dålig på att vara ledsen över huvudtaget. Varför vara ledsen när man kan vara glad liksom ? vad har hänt sen sisst då? Jag har varit med malin, träffat cilla och även elin. Varit på malin orkester, kollat på härliga lunchkonserter och shoppat lite och varit i stallet. Samt pluggat, busat i skolan och sånt som jag gör varje dag liksom. Imorgon efter skolan blire dirrrr till linköping. Sova där hos glas! Och på fredag är det maskerad i skolan. Hela skolan ska klä ut sig. Själv ska jag vara djävul. Bilder kommer väl :)


 


ha en bra dag hörrni.
puss och kram.

 




Kommentarer
Postat av: Julia! :D

DU ÄR SÅ SJUKT UNDERBART SÖÖÖT! :D

2009-10-21 @ 19:50:55
URL: http://juliarosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0