du vill bara ligga..& det vill ju jag också. hela tiden.

det va en ganska klockren dag idag. Jag, julia & eve kom fram till livets mening. & herregud. vi HAR humor. Underbart. Lite klockrent där faktiskt. Vi tar inte upp det här. Vill ju inte skrämma iväg er liksom. höh. Som vanligt blev det absolut ingenting gjort i skolan. Lyssna på en lunchkonsert som smus3orna hade. superbra. Längtar tills vi får göra sånt. Efter skolan drog jag hem och till stallet. Red ut på pollen och träffa lite folk. Sen in i bilen och mot ikea. & nu sitter jag i bilen på väg hem. Hittade supermkt saker till rummet. Så underbart. Det blir nog bra. Dock jag jag inte så mkt utrymme kvar. Eftersom att beddsoffan tar upp hela rummet. Ihi. Men det blir nog snyggt. Riktigt snyggt. & så råkade jag få med mig en godispåse också. ihi. gotte. & nej. jag åt verkligen inte på donken på vägen hem. ( eller? . ) herregud. Jag måste sluta med den dåliga vanan. seriöst. Käkar på donken typ 3 ggr i veckan minst. Inte bra. snart kommer jag seriöst rulla fram. men vad gör det egentligen? mer att älska bara. För det är ju insidan som räknas.. visst? ..
HAH INTE !
nej nu var jag dum. Men jag är lite småhalvpytte trött. jag vet inte vad som händer nu. Men kvällen blir långt ifrån lugn som det var tänkt. Jag måste vara sämst i världen på att inte göra någonting. Igår var första gången sen skolan börja som jag var hemma och slappa/plugga hela kvällen. duktig mig.
nu börjar jag känna igen mig.
Det är så jävla fel dethär, och jag kommer hata mig själv i månader. men vad gör man inte?  Man vill ju ha lite spänning i livet. eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0