helgen börjar ta slut..

fredag vare fika på stan med malin, vara med erika, vara med anna & erika. Party@ jesper. Sova över. Lördag va det vakna, gå till donken med erika carrå jesper & oscar, vara med cilla, träffa malin, hanna, gå till donken, träffa julia & erika, gå på indie-kväll, träffa mer folk, till agust, pocahontas, myskväll, sova gott. Söndag slapp, åka hem, äta godis, vara i stallet, träffa elli, kolla på pippi på rymmen, ut och gå med malin.


min helg i korta drag.
jag skulle beskriva den som klockren.
trotts lite .. humörsvängningar i början av helgen.
hoppas nästa helg blir lika bra. Hoppas veckan blir bra.
Jag är trött. nu ska jag lägga fötterna på huvudkudden och kolla klart på pippi.
underbart.

jag har skaffat mig en kärlek till läppstift..

då vi ger det en feting puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-05 @ 05:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0