jag är glad att jag inte trodde på dig.

ooooj. va skönt det va att sova. Kom till sängs runt 2 inatt efter en extremt roligkväll. Sov gott som fan. Nu är jag hemma iallfall, sitter framför tvn och slappar. Kollar på matlagnings program. Fråga mig inte varför, alltid trevligt liksom. Idag blir det nog att slappa på förmiddagen. njuta av lite onyttigt. Vid 3 tiden blire att träffa marcus och sen ikväll sticka till brink på film & badkväll. Oscar, magnus mfl lär också vara där. Sånt gillar vi.
& föresten. finns det något bättre än drömmar eller? världens underbaraste dröm.


& just nu känner jag lite..ganska mycket såhär...
HAHAHHAHAA
ibland är man glad för vissa saker man gjort.
nu kan jag gå vidare med bra samvete och problemfri.
underbart.




tveka aldrig.
jag finns här.
jag förstår nog inte så bra, men jag lyssnar gärna
och gör vad jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0